VCM Trainingen sluit agentschapsovereenkomst

Op 31 maart 2015 hebben Global Network Group en VCM Trainingen de agentschapsovereenkomst getekend. De de overeenkomst regelt dat VCM Trainingen een opleidingsagentschap voert voor zowel ADR Register als ICR Coach Register. Beide registers zijn onderdeel van Global Network Group.

VCM Trainingen biedt vanuit het agentschap basisopleidingen aan voor mediators & nalatenschapscoaches. VCM Trainingen is de 1e Nederlandse opleider die binnen het agentschap de basisopleiding voor nalatenschapscoaches aanbiedt en heeft daarmee de primeur! ADR Register biedt professionele arbiters, conflictcoaches, mediators en onderhandelaars registratie en certificeringsdiensten aan. ICR Coach Register doet hetzelfde voor professionele coaches.

De ADR | ICR certificering voldoet aan alle internationale standaarden voor persoonsgebonden certificering en bevat ondermeer klacht- en tuchtrecht, gedragsregels en permanente opleiding. Alle certificaathouders zijn ondermeer verplicht een erkende basisopleiding te hebben afgerond.

Global Network Group feliciteert VCM Trainingen met het agentschap en rekent op een succesvolle samenwerking.

Met VCM Trainingen beschikt Global Network Group inmiddels over ruim 20 opleidingsagentschappen zodat belangstellenden altijd een opleiding en opleider kunnen vinden die past binnen de eigen verwachtingen en zo aansluiting krijgen op de internationale certificering door ADR Register en ICR Coach Register.

Meer weten over VCM Opleidingen: www.vcmtrainingen.nl | Gerard van de Kerkhof | 0493 344 068